Nytt system for kursadministrasjon!

Reginn ble lansert i 2015 som et system for å administrere kurs og sende inn deltakere for utstedelse av kompetansebevis. Mye har skjedd siden Reginn ble laget og tiden er inne for en stor overhaling.

Vi er glade for å lansere et samarbeid med Lime Green Digital AS om det nye administrasjonssystemet i Reginn som vi har gitt navnet «Kadmin». Det nye systemet vil være en integrert del på reginn.no og vil fortsette å være kostnadsfritt for brukerne.

Hva er Kadmin?

KADMIN skal erstatte dagens kursadministrasjon i Reginn, og er et komplett system som er skreddersydd for dokumentert og sertifisert opplæring for telefon, nettbrett og PC. Kadmin vil effektivisere hverdagen for kursholdere, og inneholder funksjonalitet som sørger for at Reginn er i fremkant på teknologi og datahåndtering. Kadmin er basert på det systemet som de fleste kjøreskoler i Norge har brukt i mange år.

“For oss er det viktig å ha en pålitelig samarbeidspartner som sikrer et brukervennlig system og driftsstabilitet hver eneste dag, hele året. I tillegg er det spennende med en partner som er nysgjerrig på mulighetene som ny teknologi kan tilføre vår bransje. Dette har vi nå funnet i Lime Green Digital”, sier Roar Sømoen.

Når kan jeg ta i bruk Kadmin?

Kadmin er allerede i drift, og flere kursholdere har tatt i bruk systemet. Overgangen fra det gamle systemet til Kadmin vil starte nå i høst.  

Hva koster det? Funksjonalitet som i Reginn

Dagens funksjonalitet i Reginn, slik som kursadministrasjon, påmeldingsportal, diplomer og digital signering av modul 4, vil fortsatt være kostnadsfri for Sentralregisterets kunder. Dette gjelder også opplæring og support.

Det vil i tillegg være mulig å oppgradere med tilleggsfunksjonalitet som er tilpasset dokumentert og sertifisert opplæring. Herunder:

  • Digital fadderordning
  • Digital signering av deltakeravtaler
  • Måling av kundetilfredshet
  • Markedsføring
  • Fakturaløsning og andre betalingsløsninger
  • Web-sider for kurstilbydere.